Op deze pagina vindt u meer informatie over de verzendtijden, betaalmethoden, retourneringen en garantie. Heeft u algemene vragen over een GPS tracker? Kijk dan eens in de FAQ of neem contact op met onze klantenservice.

Verzenden
Bestellingen worden elke werkdag om 16:30 opgehaald door PostNL. Indien u de bestelling voor 16:00 uur plaatst, kunt u ervan uitgaan dat deze vandaag nog wordt verzonden. In vrijwel alle gevallen kunt u het pakketje de volgende werkdag verwachtten. Af en toe komt het voor dat de post enige vertraging heeft opgelopen door slechte weersomstandigheden of andere externe oorzaken. Neem contact met ons op indien u het pakketje na 3 werkdagen nog niet heeft ontvangen. De levertijd voor bestellingen naar België bedraagt 2-3 werkdagen.

Betalen
U kunt bij ons in een beveiligde betaalomgeving afrekenen met de volgende betaalmethoden:

– iDeal
– Creditcard (Maestro, Mastercard, Visa)
– Bancontact / MisterCash
– Sofortbanking
– Bank overschrijving
– Remboers (neem vooraf even contact op)

Retourneren
Artikelen kunnen binnen veertien dagen na ontvangst worden teruggestuurd als aan de onderstaande voorwaarden wordt voldaan. Neem vooraf contact met ons op om de retourprocedure in gang te zetten.

– Product dient ongeschonden te zijn, zonder krassen of andere gebruikssporen. Bij GPS trackers dient het IMEI nummer afleesbaar te zijn.
– Inclusief de originele ongeschonden verpakking en accessoires. Verstuur het pakket nooit in enkel de product verpakking, doe hier een doosje omheen.
– Opsturen binnen 14 dagen na ontvangst.

Na aankomst van het pakket beoordelen of deze voorwaarden in acht zijn genomen en gaan wij over tot inruil of de uitbetaling van het aankoopbedrag. Uiteraard zullen we u hierover informeren. Een eventuele restitutie van het aankoopbedrag wordt binnen 14 dagen overgemaakt.

Garantie
De algemene voorwaarden zijn van toepassing op alle bestellingen. Wij staan in voor een goede werking van de GPS tracker en overige producten. Gaat er iets mis na de zichttermijn van 14 dagen kan beroep worden gedaan op de wettelijke garantietermijn van zes maanden. Neem hiervoor contact met ons op aangaande een mogelijk probleem, vaak zijn deze eenvoudig op te lossen. Mocht het probleem niet zijn op te lossen en een productiefout betreffen kunt u aanspraak maken op de garantie. Na contact kunt u het product inclusief accessoires en de verpakking opsturen om na te laten kijken. Wij bekijken en beoordelen of het product wegens een productiefout, foutief gebruik of wegens normale slijtage niet goed functioneert. Bij een productiefout sturen wij een vervangend (nieuw) model of wordt het aankoopbedrag teruggestort in overleg. Defecte artikelen wegens normale slijtage, verkeerd gebruik, stoot-, val- en waterschade zijn uitgesloten van de garantie en kunnen we helaas niet vergoeden of terug betalen.

Contact
Heeft u verdere vragen of speciale wensen? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.